A munkahelyi bölcsőde biztosítása nagy előnyt jelenthet a munkavállalóknak, - különösen a gyermekvállalás előtt állóknak, vagy a kisgyermekes családoknak - hiszen nagyobb bizalommal lesznek a munkáltatók felé és könnyebben megnyerhetők annak céljai iránt. Jobban tudnak azonosulni a munkáltató munkakultúrájával, így várhatóan együttműködőbbek és lojálisabbak lesznek munkáltatójuk irányába. Továbbá a kisgyermekes szülők magukhoz közel tudhatják gyermeküket, amely biztonságot jelent a számukra, így hatékonyabban végzik munkájukat is.
Magyarország kevésbé fejlett régiói (Pest, Közép-Dunántúl, Nyugat-Dunántúl, Dél-Dunántúl, Észak-Magyarország, Észak-Alföld, Dél-Alföld) ezen belül a források legalább 55%-a a négy legkevésbé fejlett (Észak-Magyarország, Észak-Alföld, Dél-Alföld, Dél-Dunántúl) régióban kerül felhasználásra.
Új munkahelyi bölcsődei férőhelyek létrehozása és működtetése, meglévő ingatlan vagy bérelt ingatlan átalakításával, meglévő munkahelyi bölcsőde bővítésével.
Központi költségvetési irányító és költségvetési szerv (GFO 31);
Egyházi jogi személy (továbbiakban: egyház) (GFO 55);
Magyarország területén alapított és itt székhellyel rendelkező, jogi személyiségű civil szervezet a 2011. évi CLXXV. törvény alapján (GFO 529, 563, 565, 569); Alapítvány (GFO 561);
Nonprofit gazdasági társaság, szervezet (GFO 572, 573, 575, 576, 599); Gazdasági társaság (GFO 11);
Önkormányzat többségi tulajdonában lévő vállalkozások (GFO 113, 114, 116, 117),
Külföldi vállalkozás magyarországi fióktelepe (GFO 226),
Egyesülés (GFO 591),