STRATÉGIAI ÉS MONITORING REFERENS MUNKATÁRSUNKAT KERESSÜK

A Közép-Duna Menti Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft. keresi stratégiai és monitoring referens munkatársát.

Társaságunk főbb feladatai a Közép-Duna Menti kiemelt térség fejlesztése, valamint a térség üzleti és kulturális kapcsolatainak erősítése, illetve a nyilvánosság biztosítása a térségben zajló fejlesztésekről, innovációkról. Mindezek mellett átfogó feladatunk a területi tervezés és koordináció ellátása. www.kdmfu.hu

ÚJ MUNKATÁRSUNK FELADATA

  • Terület- és térségfejlesztési hosszú és középtávú átfogó stratégiai dokumentumok elkészítése, az ezzel összefüggő stratégiai jellegű feladtok koordinálása és elvégzése,
  • Fejlesztési dokumentumok (koncepció, stratégia operatív program) alapján a prioritások, intézkedések, projektek megvalósulásának nyomon követése és szükség szerint aktualizálása,
  • A fejlesztési tervek megvalósítását szolgáló (döntően pályázati) forráslehetőségek feltárása,
  • Tervezési feladatokhoz szükséges fejlesztési, irányítási és igazgatási feladatok ellátása, a megvalósítás koordinálása;
  • Projektgenerálások és projektek előkészítése,
  • Terület- és térségfejlesztési elemzések, háttéranyagok összeállítása, tematikus összefoglalók és monitoring jelentések készítése,
  • Jogi és területfejlesztési szabályzatok, eljárásrendek, ágazati jogszabályok figyelemmel kísérése, előterjesztések, megyei és egyéb dokumentumok véleményezése,
  • Érintett kiemelt térség területfejlesztési koncepciójában és programjában foglalt fejlesztések szakmai megalapozását és értékelését támogató adatbázis és monitoring rendszer működtetése, közreműködés az adatfrissítésekben
  • Éves térségfejlesztési és egyéb monitoring jelentések elkészítése.

AMI MINDENKÉPP SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKAVÉGZÉSHEZ

  • felsőfokú végzettség (közgazdász vagy egyéb diploma)
  • minimum 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat
  • területfejlesztésben, stratégiai tervezésben meglévő gyakorlat,
  • monitoring és projektmenedzsmentet támogató eszközök ismerete

A FELADAT ELLÁTÁSÁHOZ SZÜKSÉGES KOMPETENCIÁK

  • önálló munkavégzés
  • projekt és rendszerszemléletű gondolkodás, működés, folyamatok átlátásának képessége
  • proaktivitás
  • terhelhetőség
  • megoldás és eredményorientált működés

FOGLALKOZTATÁS KERETEI

  • 40 órás munkahét, munkavállalói szerződés
  • határozatlan idejű munkavállalói szerződés
  • munkavégzés helye Budapest,
  • előzetes egyeztetés alapján, home office lehetőség
  • éves cafetéria

Amennyiben felkeltette érdeklődését a lehetőség, kérjük, fényképes önéletrajzát, valamint bemutatkozó levelét küldje el az allas@kdmfu.hu email címre. A tárgyban kérjük tüntesse fel: „stratégiai és monitoring referens”.


TÉRSÉGI KOORDINÁTOR MUNKATÁRSUNKAT KERESSÜK

A Közép-Duna Menti Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft. keresi térségi koordinátor munkatársát.

Társaságunk főbb feladatai a Közép-Duna Menti kiemelt térség fejlesztése, valamint a térség üzleti és kulturális kapcsolatainak erősítése, illetve a nyilvánosság biztosítása a térségben zajló fejlesztésekről, innovációkról. Mindezek mellett átfogó feladatunk a területi tervezés és koordináció ellátása. www.kdmfu.hu

ÚJ MUNKATÁRSUNK FELADATA:

A KDMFÜ Nonprofit Kft. alapítójának, a Közép-Duna Menti Fejlesztési Tanács munkaszervezeti feladatainak teljeskörű ellátása:

a negyedévente megrendezésre kerülő tanácsi ülések, elektronikus szavazások lebonyolításához kapcsolódó feladatok:

  • ellátja a tanácsi ülések személyes vagy online szervezését,
  • elvégzi az ülések operatív lebonyolítását,
  • elkészíti az ülések jegyzőkönyvét,
  • begyűjti és nyilvántartja az ülésekhez kapcsolódó dokumentumokat,
  • az ügyvezető iránymutatásai alapján közreműködik a Tanács jogszerű működésének megteremtésében, pl.: vagyonnyilatkozatok kezelése, szabályzat aktualizálása, stb.
  • További feladatok a szakterületek munkájának támogatásában:
  • közreműködés az Ügynökség által tervezett nemzetközi pályázatok előkészítésében, megírásában és menedzsmentjében,
  • a nemzetközi pályázatok kapcsán kapcsolattartás hazai és külföldi partnerekkel,
  • személyes és online egyeztetéseken való részvétel, azokról jegyzőkönyv készítése,
  • adat- és információgyűjtés angol nyelven,
  • fordítási feladatok elvégzése angol nyelven

AMI MINDENKÉPP SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKAVÉGZÉSHEZ

  • felsőfokú végzettség
  • nemzetközi pályázatkezelésben szerzett, legalább 2-3 éves tapasztalat
  • aktív angol nyelvtudás szóban, írásban
  • MS Office felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Power Point)
  • jó kommunikációs készség szóban és írásban
  • önálló munkavégzés, felelős és igényes munkavégzés

A FELADAT ELLÁTÁSÁHOZ SZÜKSÉGES KOMPETENCIÁK

  • önálló munkavégzés
  • projekt és rendszerszemléletű gondolkodás, működés, folyamatok átlátásának képessége
  • proaktivitás
  • terhelhetőség
  • megoldás és eredményorientált működés

ELŐNYT JELENT

  • online konferencia programok ismerete
  • gyakorlati tapasztalat szervező és koordináló munkában, jegyzőkönyvkészítésben

FOGLALKOZTATÁS KERETEI

  • 40 órás munkahét, munkavállalói szerződés
  • határozatlan idejű munkavállalói szerződés
  • munkavégzés helye Budapest
  • éves cafetéria
  • előzetes egyeztetés szerint home office lehetőség

Amennyiben felkeltette érdeklődését a lehetőség, kérjük, fényképes önéletrajzát, valamint bemutatkozó levelét küldje meg részünkre az allas@kdmfu.hu email címre. A tárgyban kérjük tüntesse fel: „térségi koordinátor”.


ASSZISZTENS MUNKATÁRSUNKAT KERESSÜK

A Közép-Duna Menti Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft. keresi asszisztens munkatársát.

Társaságunk főbb feladatai a Közép-Duna Menti kiemelt térség fejlesztése, valamint a térség üzleti és kulturális kapcsolatainak erősítése, illetve a nyilvánosság biztosítása a térségben zajló fejlesztésekről, innovációkról. Mindezek mellett átfogó feladatunk a területi tervezés és koordináció ellátása. www.kdmfu.hu

ÚJ MUNKATÁRSUNK FELADATA:

Irodavezető iránymutatásával:

  • Támogatja az Ügynökség operatív működésének hatékonyságát.
  • Elvégzi az irodavezetői döntések adminisztratív előkészítését.
  • Részt vesz az irodában folyó ügyviteli folyamatok ellátásában, támogatásában.
  • Gondoskodik az Ügynökség mindennapi működéséhez szükséges adminisztrációs és eszköz szintű működtetéséről.
  • Az Ügynökség adminisztrációs feladatainak elvégzése, segítve az irodavezető hatékony munkavégzését adminisztrációs szinten. (iktatás, szkennelés, másolás, stb.)
  • Az irodavezető koordinálásával az ügyvezető munkájának napi szintű támogatása.
  • Az elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése, adatbázisok készítése, levelezések bonyolítása.
  • Vendégek, partnerek, ügyfelek fogadása.
  • Megrendelések, szerződések nyilvántartásának kezelése.
  • Kapcsolattartás az irodaház üzemeltetőjével az Ügynökség tevékenységének zökkenőmentes működésének érdekében.
  • Üzemeltetéssel kapcsolatos problémák megoldása érdekében kapcsolatot tart a karbantartókkal, takarítókkal, stb. Koordinálja a problémák elhárítását.
  • Irodaszerek folyamatos biztosítása, beszerzésének szervezése.
  • Irodai munkaeszközök javíttatása, szükség esetén beszerzése.
  • Postázási teendők ellátása, a beérkező és kimenő posta intézése.
  • Közreműködik a humán és munkajogi teendők ellátásában, jelenléti ívek, szabadságok, távollétek, úti elszámolások, nyilvántartása, könyvelőiroda felé történő rendszeres jelentése.

Kommunikációs munkafolyamat támogatása:

  • az Ügynökség kommunikációs tevékenységéhez kapcsolódó szervezési feladatok, sajtófigyelés, stb.
  • honlap egyes oldalainak szerkesztése – adatok feltöltése
  • dokumentációk kezelése – táblázatkezelés-adatrögzítés

AMI MINDENKÉPP SZÜKSÉGES LESZ AZ EREDMÉNYES MUNKAVÉGZÉSHEZ

  • középfokú végzettség
  • hasonló feladatokban szerzett, legalább 2-3 éves tapasztalat
  • MS Office felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Power Point)

A FELADAT ELLÁTÁSÁHOZ SZÜKSÉGES KOMPETENCIÁK

  • önálló munkavégzés
  • projekt és rendszerszemléletű gondolkodás, működés, folyamatok átlátásának képessége
  • proaktivitás
  • terhelhetőség
  • megoldás és eredményorientált működés

ELŐNYT JELENT

  • valamely online konferencia programok ismerete
  • gyakorlati tapasztalat szervező munkában
  • felsőfokú végzettség

FOGLALKOZTATÁS KERETEI

  • 6 órás munkabeosztás
  • munkavállalói szerződés
  • határozatlan idejű munkavállalói szerződés
  • munkavégzés helye Budapest
  • éves cafetéria
  • előzetes egyeztetés szerint, home office lehetőség

Amennyiben felkeltette érdeklődését a lehetőség, kérjük, fényképes önéletrajzátt, valamint bemutatkozó levelét küldje meg részünkre az allas@kdmfu.hu email címre. A tárgyban kérjük tüntesse fel: „asszisztens”.

7020 Dunaföldvár, Kossuth Lajos u. 2.
chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram